به گزارش مشرق، تحقیقاتی که توسط یک مرکز مالی انجام شده نشان می دهد که کهکشانی ها با 96.1 امتیاز در رتبه اول قدرتمندترین برندهای فوتبال جهان قرار دارد.
در رتبه دوم، بارسلونا با 95.4 امتیاز و با اختلاف کمی قرار گرفته است. در این رتبه بندی، ملاک هایی همچون ظرفیت استادیوم اختصاصی، تعداد کارمندان، میزان مشارکت در شبکه های اجتماعی از سوی باشگاه، نتایج تیم و همچنین میزان رضایت هواداران مورد بررسی قرار گرفته است.
در رتبه های بعدی، بایرن، یونایتد و یوونتوس قرار گرفته اند و رتبه های بعدی را لیورپول، آرسنال، چلسی، سیتی و پاری سن ژرمن قرار گرفته اند.
البته رئال مادرید در جدول با ارزش ترین باشگاه های فوتبال جهان از لحاظ قیمت برند در رتبه دوم و بعد از منچستریونایتد قرار گرفته است و بارسا نیز در رده سوم قرار دارد.